warning icon

Je gebruikt een verouderde browser die wellicht niet compatibel is met onze website. Door dit venster te sluiten erken je dat je ervaring op deze website mogelijk niet optimaal is.

Loading image

Bezorginformatie


Clarks maakt het je graag gemakkelijk en daarom bezorgen we aan huis. We leveren, naast Nederland, aan de volgende landen:

  • België
  • Bulgarije
  • Duitsland
  • Denemarken
  • Estland
  • Finland
  • Frankrijk
  • Griekenland
  • Hongarije
  • Italië
  • Kroatië
  • Letland
  • Litouwen
  • Luxemburg
  • Malta
  • Oostenrijk
  • Portugal
  • Slowakije
  • Slovenië
  • Spanje (inclusief de Balearen)
  • Tsjechië

Hou er rekening mee dat we momenteel niet leveren aan: Ceuta, Melilla, Canarische Eilanden, Madeira, Corsica, Monaco, Frans-Polynesië, Franse overzeese gebieden en Andorra.

We bezorgen gratis in Nederland en Belgie en in 13 andere Europese landen. Ook retourzendingen binnen 60 dagen zijn in deze landen kosteloos. Voor een snellere bezorging bieden we in deze landen voor €7.95 een Express bezorgservice. Bestellingen worden op werkdagen tussen 08:00-18:00 afgeleverd (uitgezonderd feestdagen). De standaard levertijd bedraagt tussen de 3 en 5 werkdagen.

De levertijd van Express-leveringen bedraagt 1-2 werkdagen op het vasteland en in grote steden. Voor eilanden en afgelegen gebieden kan de levertijd iets langer zijn.

Voor levering in de volgende landen worden bezorgkosten in rekening gebracht, en kan de levertijd langer zijn: Kroatië, Denemarken, Estland, Finland, Italië, Letland, Litouwen en Malta.

Meer informatie over levertijden en bezorgkosten in je regio kun je vinden in onze veelgestelde vragen.

Clarks wil het bezorgproces zo soepel mogelijk laten verlopen. We bezorgen aan het adres van jouw keuze. Dit kan aan huis zijn, maar ook je werkadres of bij een vriend(in). Als je de bestelling, om welke reden dan ook, wilt retourneren, is dat geheel kosteloos. Meer informatie kun je vinden in onze retourvoorwaarden.

Je kunt de status van je bestelling zien door in te loggen op je Clarks-account. Onder het kopje 'Mijn bestellingen' vind je een overzicht van je bestelgeschiedenis en meer informatie over de status van je bestellingen.

Als je bestelling er langer over doet dan verwacht, kan er een probleem zijn met de bezorging. Neem dan contact met ons op.

Mocht je niet aanwezig zijn als de bestelling wordt afgeleverd, dan wordt er een kaartje in je brievenbus achtergelaten. Dit biedt je de mogelijkheid de bestelling op een geschikte datum te laten bezorgen.

Lees voordat je een bestelling plaatst onze algemene voorwaarden en retourvoorwaarden. Als je geen antwoord kunt vinden in onze veelgestelde vragen, neem dan contact met ons op.